2maandennepal.reismee.nl

We zijn in Doha en moeten nog 4 uur wachten!!!

Vanmorgen om half 5 stonden vader en moeder op de stoep, om ons naar Schiphol te brengen. We waren er ruim op tijd en het was nog lekker rustig op Schiphol, dus lekker tijd voor een bakkie!

Het stijgen en landen ging niet heel lekker soepeltjes, nogal schokkerig, wat je zo lekker voelt in je maag! We moesten overstappen in Frankfurt, de grootste luchthaven van Europa en wij hadden slechts een uurtje tijd om over te stappen. Dus voor mij was het flink doorlopen en voor Ronald waren dat de normale passen

Laughing

Gelukkig redde we het en uiteindelijk heeft het vliegtuig daar een uur stilgestaan en gewoon dom gewacht. Waarom werd niet verteld. Het was een superluxe vliegtuig, ieder had een schermpje waar je muziek, tv programma's, films en spelletjes op kon doen. De service was onwijs top! We kregen van alles te eten en te drinken, echt heel goed!

Om 19.10 landden we hier op Doha, Qatar. We stapten uit en liepen tegen een onwijze muur van warmte op, het was 'slechts' 40 graden, dat hadden we al in het vliegtuig gelezen. We werden met een bus naar de gates gebracht en daar zitten we nu te wachten, nu nog een uurtje of 4!

Je zit gelijk in een andere wereld, allemaal bourka's, en mannen in arabische jurken. We hebben dus wel wat te kijken!!!

groetjes uit een warm Doha!!!