2maandennepal.reismee.nl

CBR

Er is weer een nieuw dieptepunt bereikt bij het CBR gebouw, 1 redelijke regenbui en de vloer stond onder water! dus alle kinderen hup van het kleed naar de verhoging waar de stoelen ook staan. En dit was tijdens/na de lunch dus alle kinderen werden nog eens super druk ook!

Achteraf moest ik erg lachen!!

De kinderen raken echt al aan je gehecht (tenminste dat idee heb ik) een aantal komen al echt naar je toe en beginnen te lachen als ze me zien! met een paar is het heel leuk om met ze te spelen of stoeien!! zo loop ik regelmatig met 2 jongetjes te spelen, die eigenlijk helemaal niet gehandicapt zijn, ze hebben alleen maar wat gedragsproblemen...

Groetjes

Reacties

Reacties

Ellis

hee Linda!

Haha, jaa, het is wat in zulke landen he. Op sommige momenten denk je echt van: En nu?! Maar achteraf kun je er vaak hartelijk om lachen. :) Volgens mij heb jij het goed naar je zin! Geniet er nog maar van want als je weer thuis bent, dan ga je het vast verschrikkelijk missen! ;)

Liefs!

Opa

Ha die Linda, klinkt weer heel echt hoor, maar al met al schiet de tijd al weer op, nog maar 2 weken en dan ga je alweer terug, dus geniet er nu nog maar even van. Lekker hé die introductiedag als je thuis komt, toch zou ik gaan als het enigzins kan.... Groetjes
Oma en opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!