2maandennepal.reismee.nl

typisch nepal...

Gister teruggekomen uit Chitwan, terwijl ik in de bus zat werd ik al een paar keer gebeld door iemand van de organisatie over het ophalen wat vandaag zou gebeuren.

Ik was net uit de bus en ik kreeg weer een telefoontje, dit keer met de mededeling dat ik niet terug kon gaan naar Banepa omdat het volgens mijn Hostvader te gevaarlijk zou zijn. Want ze hebben ergens op de weg naar Banepa een bus laten afbranden en er zou ook iets van een staking ofzo zijn...

Dus moest ik iemand uit het huis bellen om mijn spullen in te pakken en vandaag werden deze door het gastgezin naar mij toe gestuurd. En vandaar dat ik al vanaf gistermiddag vast zit in Kathmandu, terwijl ik hier ook wel al alles heb gezien.

Het zijn erg lange dagen want morgen vlieg ik ook pas om 20.30 en heb dus nog een hele dag van wachten eraan vooraf gaan...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!