2maandennepal.reismee.nl

Hoe vang je een koe???

Aangezien wij als we na het werk thuis zijn erg weinig te doen hebben... kijken we maar vanaf het balkon hoe een Nepalese man een koe vangt...

Het was als volgt: naast ons huis is een veldje waar een man met zijn 3 koeien elke dag zijn. 1 kalfje en 2 grote koeien. Nu waren de kleine en 1 van de grote losgebroken... Dus de beste man erachter aan, het probleem was dat de man niet zo slim was of je kan zeggen dat de koe erg slim was...

Elke keer als de man probeerde naar de koe toe te lopen liep de koe de andere kant op... na ongeveer een kwartier had de man het kleintje te pakken (duidelijk had het kleintje nog niet zoveel ervaring:D) Maar over de grote heeft de beste man zo ongeveer de hele avond gedaan!

Op een gegeven moment stond de 1 naast de andere koe die nog vast zat. Dus de man liep er op af en probeert de koe onder de vastgebonden koe langs te pakken te krijgen, wat natuurlijk niet werkt!!!

Na het eten was Mitch zo aardig en ging zijn hulp aanbieden bij de man, want de Nepalezen helpen de oude mensen niet meer omdat het zo vaak gebeurt! Maar ook Mitch kreeg de koe niet te pakken en wij bleven natuurlijk bij het raam staan kijken

Tongue out

We hadden een erg leuke avond, alleen maar door daar naar te kijken

Wink

mama

Er is geen groter vermaak dan leedvermaak, dat blijkt maar weer!!!

Gelukkig hebben jullie een gentleman in jullie midden! Jullie hadden ook met zijn allen kunnen helpen, had ook veel lol opgeleverd!!!

willie,

zo zie je maar weer vermaak kost niets, maar levert wel weer een leuk verhaal op ! groetjes van Willie