2maandennepal.reismee.nl

Alweer een week thuis!

Ik ben nu alweer een week thuis, dus nog even een laatste blog als afsluiting van een geweldige reis.

Allemaal bedankt dat jullie zo hebben meegelezen en gereageert!!

Ik heb een geweldige 2 maanden achter de rug, met voornamelijk ups en maar een paar downs. Daarnaast heb ik heel erg veel gezien en gedaan en ook veel meegemaakt, de dingen die ik soms in het ziekenhuis heb gezien waren erg intressant maar soms ook best heftig omdat het ziekenhuis in zo'n slechte staat was eigenlijk (in vergelijking met nederland). Daarnaast was het in het CBR soms wel heftig, maar voornamelijk helemaal super met de kinderen daar, zo blij dat ze waren als je binnenkwam en als je ze gewoon simpele aandacht gaf!

Ik heb gewoon heel veel geleerd in mijn tijd daar! En ik hoop dit voor mijn studie te kunnen gebruiken!

Ondertussen heb ik mijn foto's online gezet, als je ze wil zien klik dan op de volgende links, het zijn 2 mappen met foto's omdat het er teveel zijn voor 1 map.

* http://www.picasaweb.google.com%2F116903333567144552801%2FNepal%3Fauthkey%3DGv1sRgCMyTnPit662_Ag%23

* http://www.picasaweb.google.com%2F116903333567144552801%2FNepalDeel2%3Fauthkey%3DGv1sRgCJvF7Jj0rtPsSw%23

Reacties

Reacties

willie

Hoi Linda, zoals ik al zei, heb ik erg genoten van je verslagen,en ik heb al een 3de van je foto`s bekenen, ga de rest zeker ook nog bekijken! Groetjes van Willie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!