2maandennepal.reismee.nl

Spellen

omdat dit de laatste week was voor het werk in het CBR nam ik maandag en dinsdag een tas vol met spelletjes mee die we in Nederland al gekocht hadden.

Ze waren erg blij met alles wat ze kregen, en als je iemand hier iets geeft worden ze gelijk erg verlegen wat heel leuk isom te zien! Een paar dingen hadden ze ook weer nodig, zoals de kleurspullen. Want er is 1 kind en zodra hij losloopt is niks meer veilig en vernielt hij al het papier/plastic eigenlijk bijna alles wat hij tegenkomt of hij haalt het gewoon uit de kast!! Hierdoor zijn ze steeds nieuwe dingen nodig!

Nog maar 1 dag werken en dan zit het er al op, ik zal de kinderen wel gaan missen want het zijn echte schatten!

Dit weekend naar Chitwan en maandag wordt ik door de organisatie opgehaald om mijn laatste nacht in Thamel te verblijven en dan dinsdagavond vlieg ik alweer richting huis! het is erg snel gegaan en ik zal de gezelligheid in het huis erg missen!

groetjes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!