2maandennepal.reismee.nl

Het is bijna zover....een trotse moeder schrijft!

Woensdag 29 juni,

morgen is het dan echt de grote dag! De reis naar Nepal. Vandaag worden de 2 koffers ingepakt. Eerst de koffer die als handbagage mee gaat. Alles past erin, alhoewel we eerst over het gewicht heen zitten. Dus wat eruit gehaald en zo weegt hij heel mooi 6,5 kilo.

Daarna de grote koffer. Wat moet er een hoop mee!!! Naast gewone kleding, werkkleding, ook spelletjes voor de school waar Linda de tweede maand gaat werken. De rest van de spellen en puzzels zullen wij 23 juli meenemen, want dan gaan Ronald en ik haar opzoeken in Nepal. Ook hier hadden we eerst wat overgewicht, maar ook dat is teruggebracht tot de 23 kilo die mag.

En 's avonds is daar dan eindelijk het felbegeerde papiertje, het HAVO diploma! De diploma-uitreiking duurt wat lang, maar dat is het wachten dan ook wel waard.

Linda wordt toegesproken door haar voormalig lerares Duits en weet Linda goed neer te zetten. Als klein kadootje had ze een doosje dierenpleisters, die ze vast goed kan gebruiken tijdens haar opleiding HBO-Verpleegkunde.