2maandennepal.reismee.nl

D-Day!!! alweer die trotse moeder ;-)

Om half 6 ging de wekker! Met zijn zevenen nog even gezellig ontbijten, ondanks het vroege tijdstip en hup naar de trein. Mooi op tijd waren we op Schiphol en daar komen we ineens tot een ZEER STRESSVOLLE ontdekking waar iedereen van schrikt.

In London moest Linda overstappen en had daar bijna 3 uur de tijd voor, dat moet makkelijk lukken natuurlijk. Nu bleek ineens dat zedat gewijzigd hadden en dat hadden wij niet gezien. Ze moest ineens ook naar een heel ander vliegveld, van Gatwick naar Heathrow! Dit was echt een hele grote schok. We hebben er even goed over gepraat en we konden er niets meer aan veranderen natuurlijk. Linda op het hart gedrukt dat ze heel snel haar bagage moest pakken en de eerste de beste taxi pakken die ze kon vinden.

Gelukkig hield ze ons door sms op de hoogte en hoewel het spannend was, ze heeft het gered. Om 15.30 was ze bij de gate waar ze zijn moest en om iets over vieren vloog ze weer. Een prachtig vliegthuig en een nederlands gezin bij haar in de buurt die ook naar Nepal gaat. Dus helemaal blij en opgelucht (en ook trots denk ik) dat ze dit toch maar mooi gedaan heeft.

Voormij alsmoeder zijn dit ook vreselijke uren geweest, maar nu ben ik zo ongelofelijk, onbeschrijfelijk trots op haar, dat is niet in woorden uit te drukken.

Zolang Linda zelf deze blog niet bij kan houden, zal ik af en toe wat schrijven, als ik nieuws heb.