2maandennepal.reismee.nl

Ze is er!!!

Gisteravond rond 23.00 kregen we een smsje dat ze op vliegveld Doha in Quatar stond. Dus ook die overstap is heel goed gegaan. Nu moest ze nog 4 uur vliegen om in Kathmandu te komen.

Om 6.15 vanmorgen belde ze op, ze was er!!!! Ze stond bij de douane, maar de verbinding was heel slecht. Wel hoorde ik aan haar stem dat ze heel moe was. Maar toch super dat ze dit alles zo heeft gered.

Om 7.15 kreeg ik een sms, ze was van het vliegveld opgehaald en naar haar hotel gebracht. Verder schreef ze 'het is echt niet te geloven hoe het er hier allemaal aan toe gaat! Super druk met auto's en brommers, allemaal dieren gewoon op de weg.'

Rond half 10 kwam er weer een smsje. Ze heeft al een Nepaleese simkaart gekregen, zodat ze veel goedkoper kan smsen! Wie het nummer wil hebben om haar af en toe een smsje te sturen, moet mij dat maar even via hyves of email laten weten. Ze zit met een paar anderen meiden in hotel en ze schreef dat ze zo al weggingen om wat leuks te gaan doen! Dat is een heel lekker bericht dat ze gelijk aanspraak heeft.

Linda blijft dit weekend in het hotel, samen dus met andere vrijwilligers en vanaf maandag gaat het echt beginnen. Ze krijgt dan een rondleiding en gaat kennismaken met haar gastgezin en werkplek.

Danielle

Reacties

Reacties

Cor

Hej Daan,

Spannend voor Linda. Ook leuk het werk wat ze gaat doen. Ik zal haar blog in de gaten houden.

Groeten aan allemaal.

jacqueline

Hoi Daan

Ik hou haar blog in de gaten ik vindt het geweldig dat ze dit doet gr uit Bathmen

Jan Klok

Daan & Linda.
Dit is wel een heel spannende ervaring voor jullie beide. Ik wens jullie beide veel voorspoed en gezondheid in deze spannende tijd. Je blog ziet er keurig uit. Ik zal de verrichtingen van Linda blijven volgen via dit medimum. Ik zeer benieuwd naar de ervaringen van Linda zo ver van huis.
Groetjes uit Ede.
Jan klok (een bekende van je moeder via het Buitenhof)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!