2maandennepal.reismee.nl

2de dag al

Na gister heerlijk optijd naar bed te zijn gegaan heb ik 12 uur geslapen en ben vandaag lekker uitgerust.

Na het ontbijt heb ik mijn introductie, ik krijg uitleg en een rondleiding door Thamel(de toeristenwijk van Kathmandu waar ik nu verblijf)

Hierna ga ik zelf wat rondlopen in Thamel, een beetje de winkels bekijken enz. Na de lunch besluit ik op zoek te gaan naar Durbar Squere. Wat met een taxi zo gevonden is! ik loop hier wat rond en maak heel veel foto's, ik had ze graag online gezet maar de computer ziet de sd kaart van de camera niet... ik hoop dat het aan de computer ligt en niet aan de kaart want anders is dat behoorlijk k*t!

Er zijn vandaag 5 nieuwe vrijwillegers gekomen en morgenavond komt een grote groep terug van Chitwan natuurpark.

Maandag verplaats ik naar Bhaktapur, naar mijn gastgezin en begint het pas echt!

groetjes

Reacties

Reacties

Mama

Stoer hoor om alleen op pad te gaan!!!

Dus jij kunt ons straks helemaal rondleiden???

Opa

Beetje jaloers, ben je toch ergens waar ik niet geweest ben...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!