2maandennepal.reismee.nl

Laatste dag in kathmandu

Zo, laatste update vanuit kathmandu voor ik naar het gastgezin in Bhaktapur ga.

vandaag ben ik wezen winkelen in Thamel samen met een Deens meisje. Het was erg leuk, en we hebben een paar leuke winkeltjes gezien. Ik heb nog een sjaal gekocht, en misschien koop ik later nog wel wat, maar ik wil eerst kijken wat ze in Bhaktapur hebben.

In ieder geval kom ik volgend weekend terug omdat ze dan met een grote groep vrijwillegers willen gaan eten, en naar een school die een soort van braderie heeft.

Zowiezo, volgend weekend kan ik weer bij internet dus als ik niet eerder kan schrijven zal ik dan wel weer gaan updaten!! en waarschijnlijk ook wat foto's online zetten:D

Groetjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!