2maandennepal.reismee.nl

nieuws vanuit Banepa

Hoi allemaal,

hier weer een berichtje van mij, Gister ben ik aangekomen bij mijn gastgezin in Banepa. Banepa is een klein plaatsje ongeveer een half uur rijden van Bhaktapur.

Op dit moment zijn we met heel veel vrijwillegers in huis, wel 18 en dit is echt veel! maar het is wel erg gezellig met z'n allen.

Vandaag mijn eerste dag aan het werk in het ziekenhuis, deze week zit ik op de afdeling clinical ocology. Hier loop ik bij een erg aardige dokter mee, vanmorgen hadden we 1 patient en 1 kwam niet opdagen, zo het meest van de tijd hebben we zitten praten. Daarna had hij zijn ronde en legde hij bij elke patient uit wat er aan de hand was en wat voor behandeling deze krijgt. Dit was erg interessant. tijdens de ronde kwamen we een andere vrijwilleger tegen die ook in het ziekenhuis zit, maar omdat hij bijna vertrekt(morgen) bleef hij bij ons en waren we gezellig aan het kletsen. Rond 13.30 waren we klaar en moesten we op de andere nieuwe vrijwilleger wachten om naar de bus te gaan.

In het gastgezin zitten we eigenlijk elke avond(tot nu toe dan) op het dakterras met muziek en kletsen en de jongens spellen met vuurballen.

Kortom, het is erg leuk tot nu toe, en hopelijk kan ik snel weer wat schrijven!

groetjes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!