2maandennepal.reismee.nl

Nieuwe update

Ik zit op dit moment weer in Thamel, Kathmandu hier zullen we tot zaterdagmiddag of zondagochtend blijven. Dit omdat we op zondag weer moeten werken.

De week is eigenlijk best wel snel voorbijgegaan... Het werk is erg interresant, en ik leer best veel, met name over kanker(omdat het een kankerziekenhuis is). Maar we hebben ook vaak niks te doen, woensdag was de dokter waar ik bij meeloop er niet en moest ik maar wat rondhangen in ' the chemo ward' en vandaag hing ik daar samen met de dokter wat rond.

Elke avond zitten we met z'n allen bij elkaar, de ene keer op iemands kamer en dan weer in de keuken of op het dakterras.

Ofwel, het is erg gezellig en tot nu toe gebeurd er nog niet veel omdat we heel veel moeten werken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!