2maandennepal.reismee.nl

al 1,5 week hier

Het is eigenlijk best snel gegaan, de anderhalfe week die ik nu hier ben...

Zaterdagavond zijn we al uit Kathamandu vertrokken zodat we zondag iets rustiger aan konden doen, dit was achteraf maar goed ook. Want toen ik zondagochtend wakker werd kwam ik erachter dat mijn voet ontstoken was(tenminste dat denken we, hij was nogal rood, opgezwollen en pijnlijk). Na pijnstillers te hebben genomen ging het weer een beetje en kon ik gewoon naar het werk. Na het werk goed laten rusten en toen ging het weer aardig.

Helaas gister ziek geweest, dus vroeg naar bed en veel rusten na het werk waardoor ik me vandaag weer helemaal goed voel! ook mijn voet ziet er weer beter uit, wat natuurlijk erg fijn is.

Vandaag voor het eerst naar een andere afdeling, deze week zit ik op Medical oncology. Het schijnt dat deze afdeling het saaist is van het ziekenhuis, en dat werd gelijk vandaag bevestigd. Er zijn wel meer patienten dan op Medical oncology maar hierdoor hebben de dokters ook veel minder tijd om dingen uit te leggen.

Na een 'lange' werkdag (van 10.00 tot 14.30, normaal hoef je maar tot 13.00) moest ik even wat hotels bekijken waar mama en ronald kunnen verblijven. Overal moest ik ook gelijk de kamers komen bekijken

Laughing
en hadden ze heel goede prijs voor heel goede kwaliteit, aldus de mensen.

Dit weekend is er vanuit de organisatie een trip naar de plaats Pokhara, helaas kan ik hier niet heen omdat het vanaf donderdagavond(verzamelen in Kathmandu) t/m zondagavond is. en aangezien ik zondags al geen vrij krijg, is het helemaal onmogelijk om vrijdag en zondag vrij te krijgen. Maar misschien gaan we met wat mensen uit het huis raften, dat zal dit weekend of volgend weekend gebeuren.

Groetjes vanuit Banepa

Reacties

Reacties

Opa

Wat gaat de tijd toch snel hé al weer anderhalve week.
Groetjes en tot het volgende bericht maar weer.
Opa en Oma

Eva en Marianne ter Schure

Ha Linda,

Wij zitten nu samen jouw reisverslagen te lezen. Oei, dapper hoor zoals je het t.n.t. doet! Hopelijk volgen er nog veel meer verhalen en foto's, want daar zijn wij dol op!!!
Wees voorzichtig Linda, maar geniet van deze unieke reis/ervaring.
Groetjes uit een regenachtig Steenwijk............

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!