2maandennepal.reismee.nl

het is deffinitief de saaiste afdeling...

De afdeling medical oncology is zeker weten het meest saai wat er is...

Dinsdag was OPD, ofwel spreekuur... op de vorige afdeling was dat niet zo erg, omdat die dokter alles uitlegde, helaas doen ze dat hier niet echt omdat er heel veel patienten zijn en 'te weinig tijd' Woensdag en vandaag hadden we alleen rondes, dit houd in dat je langs een stuk of 6 patienten in de chemo ward gaat en daarna doe je niks meer. Dus om 11.15 mocht ik al naar huis.

Een andere vrijwilleger zit nu op clinical(waar ik vorige week was) dus ben elke keer als ik klaar was naar hun gegaan want dat is veel intressanter... en ook nog eens veel gezelliger, we kletsen veel, en vooral over europa, omdat deze dokter in september door europa gaat...hij vroeg van alles over waar ik woon enzo. wat erg leuk was.

Vandaag voor het eerst sinds ik hier ben mijn was op de hand gedaan...moet het de volgende keer toch niet zo uitstellen

Undecided
want het is gewoon k*t werk!

Helaas kunnen mama en ronald mijn gastouders niet ontmoeten, want deze vertrekken morgen voor 3 weken naar engeland.

dit weekend gaan weer een paar vrijwillegers weg, dus het wordt steeds stiller in huis... gelukkig kan ik af en toe nederlands spreken met een Nederlandse die ook in huis zit, niet als vrijwilleger maar voor haar stage, dus erg gezellig. En we houden vaak een movienight, waar de helft soms bij in slaap valt, maar wel erg gezellig.

Verder niks te melden, groetjes vanuit het warme nepal

Reacties

Reacties

Miluska

Hoi Linda,
Heel leuk om te lezen hoe je het daar hebt en wat je allemaal beleeft, Geniet van deze geweldige leerzame ervaring want voor je het weet ben je weer thuis.
Veel plezier,
Miluska

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!