2maandennepal.reismee.nl

De goden waren ons goed gezind!!

Vanmorgen hadden we met z'n allen (Mitch, Amanda, Franco en ik) geen zin om te gaan werken... Maar toch gingen we op pad, Terwijl we in de bus zaten kregen we een telefoontje van Jacintha, op de plaats waar haar werk is, was een staking.

Ofwel, de bus ging niet verder dan ongeveer 5 tot 10 min. rijden uit Banepa!! Na het telefoontje besloten we met z'n allen terug naar huis te gaan, aangezien we geen zin hadden om te wachten tot alles weer ging rijden.

Van de buschaffeur kregen we te horen dat er een man was overleden op die weg ofzow en dat ze daarom staakte.

Terwijl we onderweg terug naar huis waren (nog geen 2 min.) kregen we een telefoontje van Katie (zij en Sam waren in de bus gebleven) dat de bus alweer was gaan rijden. maar omdat we toch geen zin hadden, en dit een goede reden was voor een vrije dag vervolgden we onze weg naar huis! in dit geval was het dus erg prettig dat er een staking was!!!!!

Vanmiddag naar Kathmandu gegaan, met een grote groep heerlijk uit eten gegaan en morgen met Jacintha (die ook nederlands is) door Kathmandu lopen en misschien gaan we nog wel naar Durbar Squere.

Vanuit Kathmandu groetjes!

mama

Het staat je fraai hoor!!!!
Maar gelijk heb je, lekker een dagje luieren moet ook af en toe kunnen.

Nu weer lekker genieten in Kathmandu!

willie bodewes (deventer)

Hallo Linda, heb net even je verhalen gelezen, je hebt het er best wel naar je zin zo te lezen, veel plezier nog!
groetjes van Willie