2maandennepal.reismee.nl

Linda en schoenen....

Zoals misschien meerdere lezers wel weten heeft Linda voor Nederlandse maatstaven kleine voeten...een kleine maat 36. Het is altijd weer een drama als ze nieuwe schoenen wil hebben. Linda is natuurlijk iemand die leuke, vrouwlijke schoenen wil en niet zoals ik al blij is met bergschoenen of gympen.

Elke keer weer is het een feit dat pumps, ballerina's ed te groot zijn in maat 36 en zoals jullie wel begrijpen, in maat 35 zijn ze dan niet

Frown
!

Nu kreeg ik gister een leuk smsje, Nepal is het ideale schoenenland voor Linda!!!!! Ze had al leuke ballerina's gekocht, maar had ook gave pumps gezien!

Dat wordt dus een koffer vol schoenen mee terug ben ik bang

Wink

groetjes,

Danielle

ps; Linda als je niet wil dat iedereen dit leest, mag je deze blog natuurlijk best verwijderen hoor!

Reacties

Reacties

willie

Dus Moeders en Ronald, lege koffers meenemen dan maar! ;-))

mama

hahaha Willie, dat mocht ze willen!

Ze had een deel van haar koffer met spelletjes gevuld en die blijven daar, dus ze heeft zelf wel ruimte.

Wij trouwens ook hoor, want wij nemen ook nog weer een stapel spelletjes voor haar mee. Deze zijn voor de school waar ze straks gaat werken.

Linda

Ik heb nog maar 1 stel gekocht hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vond ik eigenlijk best netjes van mezelf.... maar dat komt ook door de verschillende maten per voet....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!