2maandennepal.reismee.nl

Genoeg van het ziekenhuis

Pfffff, ik heb nu definitief genoeg van het ziekenhuis!!!

vandaag was weer eens een typische dag voor hier, we hadden rondes, en aangezien radiation maar 1 patient in de chemo ward heeft waren we wel erg snel klaar... De dokter vertelde me dat ik met iemand anders mee kon lopen in de palliative ward.... we liepen langs de patienten die er lagen en voor de rest zaten we daar een beetje rond te hangen.

Om 12.30 had ik er genoeg van en zei degene bij wie ik was, dat ik nog het een en ander moest doen... wat natuurlijk niet helemaal waar was

Wink
Maar ben wel lekker de hele middag wezen sjoppen in Bhaktapur! een veel betere besteding van mijn middag dacht ik zo, en helemaal omdat het de hele middag niet geregent heeft!!

Morgen voor het weekend naar Kathmandu, Thamel en zondagochtend mama en ronald van het vliegveld halen!!! heb er heel veel zin in!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!