2maandennepal.reismee.nl

De tweede dag

We hebben een goede en lange nacht gemaakt, pas rond half 10 werden we wakker. Op straat is het vanaf een uur of 4 alweer geluidruchtig met getoeter enzo. Toch konden we daar gelukkig aardig doorheen slapen

In het hotel krijgen we ons ontbijt op het dakterras, niet superluxe, maar wel goed te eten. Daarna douchen en dan samen Bhaktapur ontdekken. Het is een hele mooie stad, wel druk (alhoewel Linda ons al waarschuwde dat Kathmandu veel erger is). Op een gegeven moment zien we een rij vrouwen, waar geen eind aan leek te komen. UIteindelijk eindigt hij op een plein en bij een tempel, daar offeren ze allemaal iets. Het is een groot kleurrijk geheel om zo te zien.

Daarna ook alle andere bekende plaatsen bekeken, zoals pottery square. Nu zitten we weer beneden in het hotel en Linda is hier ook net aangekomen. We gaan zo met zijn allen naar Kathmandu. Daar slapen we en morgenochtend gaan we om half 7 naar het natuurpark Chitwan. Dit is een reis van zo'n 6 uur met de bus, daar blijven we tot donderdag. Dus waarschijnlijk kan ik dan pas weer op internet.

groetjes!!!!