2maandennepal.reismee.nl

Wist u dat...

...Linda ons in een mooie Nepalese rok op kwam halen.

...wij bijna gelijk merkten datLinda al behoorlijk veranderd is!

...Linda inmiddels heel flink van zich af kan bijten.

...Linda dan haar handen in haar zij zet en tegen de taxi-chauffeurs roept 'I've did it before for that price and I want it now for the same!'

Tongue out

...wij daar stiekum wel om moesten lachen.

...Linda de Nepalese mentaliteit al heeft en bij alles roept 'ach, het is Nepal'.

...wij ontzettend trots op haar zijn dat zij zich daar zo goed redt!!!!!

...wij in een week al naar een lekker zacht bed verlangden (want wat zijn die bedden ongelofelijk hard daar in Nepal).

...wij ook onze warme douches misten!

...Linda bijna de hele week geen vlees eet, want de meeste Nepalesen zijn vegetarisch.

...ze vooral droge rijst eet.

...Linda heel blij is als ze in het weekend naar Kathamandu gaat, want dan kan ze eindelijk weer brood eten, ook al zijn dat alleen maar chocolade-croissants.

...het ontbijt van Linda vooral bestaat uit eieren en pannenkoeken.

...Linda niet meer opkijkt van koeien, geiten of wat dan ook op de weg.

...Linda en haar huisgenoten elke dag langs een geit lopen en hem Blackie hebben gedoopt.

...Linda bijna boos werd dat Blackie er niet lag toen wij erlangs liepen, maar hij lag een paar meter verder.

Surprised

...de conducteur onze koffers onder in de bus wilden leggen, maar hij even vergeten was dat hij daar ook al een geit ingestopt had.

Laughing

...Lindaal helemaal inhet engels denkt en soms moet nadenken over de nederlandse woorden!

...Ronald een reus leek, dat er zelfs een vrouwtje maar tot zijn heup kwam.

...Ronald daardoor nog nooit zoveel aandacht in een week tijd heeft gehad.

...wij met een groep Chinezen op pad gingen door de jungle!

...zij een wilde olifant net niet goed op de foto hadden gekregen en daarom aan de gids vroegen of hij niet weer terug kon komen!

...wij ongelofelijk gelachen hebben met de Chinezen, puur om oa bovenstaande opmerkingen (want ze hadden er nog veel meer).

...wij alleen maar tot de conclusie kunnen komen dat wij een supergave week hebben gehad.

...Nepal hier ongeveer 8000 kilometer vandaan is!

...wij geen betere 'reisleidster' hadden kunnen treffen!!!!!

...deze ervaring nooit zullen vergeten.

...nogmaals ongelofelijk trots zijn op Linda, ze doet het meer dan SUPER!!!!!!!

...er misschien nog wel meer te vertellen valt, maar ik nu even niets meer weet! (dus Linda je mag het aanvullen hoor!).

...

...